MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem



ZASADY

Każdy gracz rysuje kwadrat/siatkę 10 x 10. W pionie siatkę numerujemy od 1 do 10, a w poziomie od A do J. Wygodnie jest wykorzystać do tego kartki w kratkę, gdzie jedna kratka (pół centymetra) to jedno pole np. A1, D6 itd.

Ważne! Gracze muszą mieć dwie siatki. Na jedną będą nanosić swoje statki, a na drugiej oznaczać to, co już wiedzą o sytuacji na polu przeciwnika.

Następnie gracze umieszczają swoje „statki” na planszy. Oto statki, które masz do wykorzystania:
1 statek czteromasztowy
2 okręty trójmasztowe
3 statki dwumasztowe
4 statki jednomasztowe

Celem graczy jest namierzyć pozycje przeciwnika i zatopić jego okręty.

Jeśli trafisz w statek jednomasztowy, trafiony mówi: trafiony-zatopiony, jeśli uderzysz w statek większy, przeciwnik powie: trafiony-niezatopiony", jeśli trafisz w puste pole usłyszysz: pudło!

PUNKTACJA

W grze stosuje się zasadę, kto pierwszy ten lepszy. Oznacza to, że wygrywa ten gracz, który jak najszybciej zatopi statki przeciwnika, a tym samym uchroni swoje okręty.

Powodzenia!

Do tych gier wystarczy kartka papieru i długopis. Znacie te klasyki? Proste zabawy rodzinne dla osób w każdym wieku. Przypominamy zasady

Gra w statki. Zasady

Zobacz również

Kolizja z łosiem na trasie drogi krajowej nr 74. Zwierzę porzucono na jezdni

Kolizja z łosiem na trasie drogi krajowej nr 74. Zwierzę porzucono na jezdni

Festiwal w Limanowej z dofinansowaniem w kwocie 50 tys. zł

Festiwal w Limanowej z dofinansowaniem w kwocie 50 tys. zł

Polecamy

Hulajnoga elektryczna. Czy wiesz gdzie powinieneś zaparkować?

Hulajnoga elektryczna. Czy wiesz gdzie powinieneś zaparkować?

Dziś dużo łatwiej o wysoki mandat. Akcja policji w całej Polsce

Dziś dużo łatwiej o wysoki mandat. Akcja policji w całej Polsce

Żona i córka wyszły z cienia Francisa Coppoli. Poznaj ich niezwykłe historie

Żona i córka wyszły z cienia Francisa Coppoli. Poznaj ich niezwykłe historie